Tuesday 12 June 2012





hai semua...  
da lme rasenye x bkk blog ni... hehehe, sori la sy bz sikit. then, lepas ni lagi la bz.. pas ni da nk mule PRAKTIKUM. oh ye.. sebut pasal posting ni,aku teringat plak kat yuran aku... 
okey ye... posting :
- uma cari sendiri
- sekolah pon same.. ( tmpat aku posting )
- sewe uma kompem2 la bayo sendiri... sebbek aku ade kwn idok le teman mmbayonye sorng kn...
- kelngkapan sendiri ( ni mcm2 la kn, al maklom le pompuan kate ko ) 
-trnsport pon sendiri


.........
.
..
...
....
.....
......
.......
........
.........
..........
.


macam2 la....
pastu tdi aku tgok yuran tok posting.. mak aik ! banyak btol....
agak terbeliak ler bijik mate ni



 ni la yuran y aku kene bayor time posting.... 
aku dok luar ko x yah la ade bayaran  tok kebajikan...?
ianya masih lgi menjadi pertanyaan buat aku dan kawan2...




posting bkn lme pon 3 bulan je...

urm... aku da x thu nk story mory ape da....
k la bdn pon rase letih...
hahahha
nite....
salam....

No comments:

Post a Comment